pawlowice

 

Porządek obrad II sesji Rady Osiedla

zaplanowanej na dzień 6 czerwca 2017 r. na godz. 2000.

 

  1. Wybory Przewodniczącego Zarządu Osiedla (uchwała II/3/17)

  2. Wybory Wiceprzewodniczącego Zarządu Osiedla (uchwała II/4/17)

  3. Wybory Sekretarza Osiedla (uchwała II/5/17)

  4. Wybory Skarbnika Osiedla (uchwała II/6/17)

  5. Wybory Członka Zarządu Osiedla (uchwała II/7/17)

  6. Wyznaczenie i upoważnienie Lidera Powodziowego (uchwała II/8/17


 

 

Porządek obrad 4-go posiedzenia Zarządu Osiedla

zaplanowanego na dzień 17 maja 2017 r. na godz. 1830.

1. Sprawozdanie finansowe za II kwartał 2017 r. (uchwała 3/17) informacja dla Rady Osiedla

2. Podsumowanie wydatków osiedla w okresie od 1 stycznia br. do zakończenia kadencji. Kierowane do RO.

 

Porządek obrad XXVII sesji Rady Osiedla

zaplanowanej na dzień 17 maja 2017 r. na godz. 1900.

1. Przedstawienie przez zarząd sprawozdania finansowego za I kwartał 2017 r.

2. Przedstawienie przez zarząd sprawozdania finansowego za II kwartał 2017 r. Do końca kadencji.

3. Przedstawienie projektu sprawozdania finansowego za okres od 1 stycznia br. do zakończenia obecnej kadencji Rady Osiedla (uchwała XXVI/72/17)

4. Przedstawienie projektu uchwały ws. wycofania ze sprzedaży placu folwarcznego (uchwała XXVI/73/17)

5. Przedstawienie projektu uchwały ws. wycofania ze sprzedaży działki przy ul. Ostrowskiej 45-47 (uchwała XXVI/74/17)


 

 

Porządek obrad 3-go posiedzenia Zarządu Osiedla

zaplanowanego na dzień 12 kwietnia 2017 r. na godz. 1830.

1. Sprawozdanie finansowe za I kwartał 2017 r. (uchwała 2/17) informacja dla Rady Osiedla


 

 

Porządek obrad XXVI sesji Rady Osiedla

zaplanowanej na dzień 13 marca 2017 r. na godz. 1900.

1. Wydanie opinii ws. rejonów szkół i przedszkoli (uchwała XXVI/69/17)

2. Wydanie opinii ws. karty nieruchomości gruntowej przy ul. Osobowickiej (uchwała XXVI/70/17)


 

 

Porządek obrad 2-go posiedzenia Zarządu Osiedla

zaplanowanego na dzień 15 lutego 2017 r. na godz. 1830.

1. Przedstawienie projektu sprawozdania z działalności samorządu osiedla za rok 2016.

 

Porządek obrad XXV sesji Rady Osiedla

zaplanowanej na dzień 15 lutego 2017 r. na godz. 1900.

1. Przyjęcie rocznego sprawozdania z działalności samorządu osiedla (uchwała XXV/66/17)


 

 

Porządek obrad 1-go posiedzenia Zarządu Osiedla

zaplanowanego na dzień 11 stycznia 2017 r. na godz. 1830.

 

1. Sprawozdanie finansowe za IV kwartał 2016 r. (uchwała 1/17)  informacja dla RO

2. Sprawozdanie finansowe za rok 2016. (projekt pod obrady RO)

3. Projekt planu finansowego na rok 2017. (pod obrady RO)

4. Projekt aktualizacji oferty na zadanie społeczne pn. XI Osobowicka Ósemka i Piknik Rodzinny.  (pod obrady RO)

5. Informacja o potrzebie sporządzenia wniosku ws. druku Na Oświciu.

 

 

Porządek obrad XXIV sesji Rady Osiedla

zaplanowanej na dzień 11 stycznia 2017 r. na godz. 1900.

 

1. Przedstawienie do wiadomości Rady sprawozdania finansowego za IV kwartał 2016 r.

2. Przedstawienie pod obrady sprawozdania finansowego za rok 2016. (uchwała XXIV/62/17)

3. Przedstawienie projektu planu wydatków osiedla na rok 2017. (Uchwała XXIV/63/17)

4. Przyjęcie podziału diet na rok 2017. (uchwała XXIV/64/17)

5. Przyjęcie aktualizacji Oferty Realizacji Zadania Społecznego w roku budżetowym 2017 (uchwała XXIV/65/17)
6. Przedstawienie projektu wniosku o podpisanie umowy na druk biuletynu osiedlowego.

 

 

  Osiedle Osobowice-Rędzin
          pl. Wyzwolenia 4 - wejście od ul. Kaplicznej
          51-005 Wrocław

                 Anna Zielińska
      Przewodnicząca Zarządu Osiedla
                tel. 508 549 238
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Deklaracja dostepności

Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocław Otwarte Dane  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławski Budżet Obywatelski  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławska Karta Turystyczna

Graficzny odnośnik do serwisu: System Informacji Przestrzennej Wrocławia Graficzny odnośnik do serwisu: Nasz Wrocław

Graficzny odnośnik do serwisu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu  Graficzny odnośnik do serwisu: BIP