W dniu 16 maja 2017 roku wpłyneło pismo Zarządu Zieleni Miejskiej, niestety jego treść jest niezadawalająca, stąd w dniu 16 maja 2017 roku Zarząd Osiedla skierował kolejne pismo do ZZM:
"W nawiązaniu do Państwa pisma DZG.80.80.2017.IN z dnia 12 maja 2017 roku, Zarząd Osiedla Muchobór Mały stwierdza iż:
- przesłane w/w pismo nie zawiera odpowiedzi na pytanie "czy o wydzierżawianiu gruntów na terenie Osiedla (także pod ogródki itp) ZZM mógłby informować samorządy Osiedla, a jeszcze lepiej gdybyście Państwo umożliwiali samorządom Osiedli wnoszenia uwag np w ciągu 7/14 lub 21 dni?", a jedynie opis obecnego stani
- brak jest wskazanej daty przystąpienia do porządków, mimo posiadania informacji o ilości odpadów, chorych zwierzętach (koty) i sąsiedztwie dwóch placówek oświatowych
- brak jest wskazania obszaru dzierżaw - uniemożliwia to w terenie zweryfikowanie legalności zajęć konkretnego terenu oraz ustalenia kto odpowiada za porządki na konkretnym fragmencie terenu
- ponadto nasze pisma były z kwietnia a nie z maja 2017 "
dz 84/8 AM 7 czyli tereny obok SP 28, Przedszkola Omnibus
- Szczegóły