Apleujemy - wypełnijcie ankietę!!! - https://www.wroclaw.pl/rozmawia/tramwaj-nowy-dwor-ankieta
Prosimy także o uwagi:
Poniżej uwagi zgłoszone jest przez Zarząd Osiedla:
- w nawiązaniu do wyników badań Analiza Funkcjonalna Osiedli oraz stanowiskiem ZDIUM proszę rozważyć działania zmierzające do zainstalowania na przystankach (obecne ROGOWSKA/NOWY DWÓR/NOWODWORSKA) tablic (elektronicznych) na których samorządy Osiedli (Nowy Dwór/Muchobór Mały) prezentowały swoje informacje (a także informacje innych jednostek miejskich)
- rozważyć wykonanie zadaszeń całych peronów przystankowych (obecne przystanki ROGOWSKA, NOWY DWÓR, NOWODWORSKA)
- rozważyć zdublowanie tablicy Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, ponadto rozważyć wymiany tablic DIP na inne, większe, być może tablice LED
- rozważyć montaż tablic DIP na każdym przystanku nowego tramwaju
- rozważyć montaż tablic DIP na P&R (Rogowska i Estakada Gądowianka)
- rozważyć skierowanie linii 109/609 do węzła FAT (przejazd przez przystanek tramwajowy kier PL LEGIONÓW)
- rozważyć skierowanie linii 107 do węzła KWISKA
- rozważyć montaż monitoringu (odcinek DW ŚWIEBODZKI - CZK) w miejscach gdzie zakorkowana jezdnia będzie przebiegała w bliskiej odległości z torowiskiem celem eliminacji jazdy pojazdów osobowych po pasie dla tramwajów - autobusów
- rozważyć wykonanie prawoskrętu z ul. Strzegomskiej w ul. Estońską celem wyeliminowania tamowania ruchu (jazda na wprost)- -
- rozważyć wydłużenie lewoskrętu z ul. Strzegomskiej w ul. Rogowską celem wyeliminowania tamowania ruchu (jazda na wprost)
- rozważyć utworzenie parkingu P&R w:
- rejonie skrzyżowania Strzegomska – Rogowska (na terenie działek)
- rejonie Estakady Gądowianki (pod i obok estakady, po obu stronach ul. Strzegomskiej)
- rozważyć skomunikowanie P&R (pod estakadą Gądowianką, z przystankiem tramwajowo-autobusowym CZK (pod wiaduktem kolejowym)
- rozważyć wykonanie przejścia dla pieszych – ul. Strzegomska (jezdnia kier. centrum) na wys zabudowań Strzegomska 194-198 – przejście z sygnalizacją świetlną z peronów przystankowych
- rozważyć lepsze zabezpieczenie barierami przed przekraczaniem jezdni i przyszłego torowiska w rejonie ul. Komorowskiej
- rozważyć tor zjazdowy (awaryjny) na wys ul. Babimojskiej (działki ZZM), celem umożliwienia odstawienia pojazdu uszkodzonego, uczestniczącego w kolizji, aby zapobiec blokowania ruchu
- rozważyć nazwanie węzła przesiadkowego ROGOWSKA – nową nazwą MUCHOBÓR MAŁY (na wzór węzła NOWY DWÓR)