Sołtysowice

Kalendarz wydarzeń

SESJA XXVIII RO Przedmieście Oławskie
Odsłon : 197
Utworzył Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SESJA XXVIII RO Przedmieście Oławskie odbędzie się dnia 5 grudnia 2023 r., godzina 18:00 w siedzibie Rady Osiedla Przedmieście Oławskie.

PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku sesji (głosowanie w tej sprawie).
3. Przyjęcie protokołu sesji XXVII z dnia 9.11. br.
(podjęcie uchwały nr XXVII/183/23)
4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia rekomendacji nastepującym placówkom:
-Centrum Integracji Mieszkańców „Nowe Łąki” (uchwała nr XXVIII/184/23).
-Centrum Aktywności Lokalnej „Centrum na Przedmieściu” (uchwała nr XXVIII/185/23).
-Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży „Narnia” (uchwała nr XXVIII/186/23).
5. Omówienie planowanych działań RO w grudniu br.:
- Mikołajki, Wigilia osiedlowa, paczki świąteczne dla mieszkańców.
6. Sprawy różne i wolne wnioski.
7. Zakończenie obrad.

Rada Osiedla Tarnogaj
ul. Henrykowska 2
50-503 Wrocław
tel. +48 519 182 825 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona Rady Osiedla Tarnogaj: tarnogaj.osiedle.wroc.pl

 

Na dyżury Radnych zapraszamy:

-w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w siedzibie RO (ul. Henrykowska 2)

-w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w siedzibie CAT (ul. Gazowa 22/7)

zawsze między 18:00 a 19:00.

https://www.facebook.com/ROTarnogaj/

 

Dane do faktury:

Gmina Wrocław

NIP 897-13-83-551

REGON 931934839

Z dopiskiem Rada Osiedla Tarnogaj

 

 

Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocław Otwarte Dane  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławski Budżet Obywatelski  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławska Karta Turystyczna

Graficzny odnośnik do serwisu: System Informacji Przestrzennej Wrocławia Graficzny odnośnik do serwisu: Nasz Wrocław

Graficzny odnośnik do serwisu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu  Graficzny odnośnik do serwisu: BIP