Porządek obrad
I. Otwarcie sesji.
II. Ślubowanie Radnej.
III. Zgłoszenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad i przeprowadzenie głosowań w tej sprawie.
IV. Projekt uchwały w sprawie opinii dotyczącej propozycji likwidacji jednego miejsca postojowego dla potrzeb obsługi osłony śmietnikowej przy ul. Prusa 25 - podjęcie uchwały.
V. Projekt uchwały w sprawie zmiany planu wydatków - podjęcie uchwały.
VI. Projekt uchwały w sprawie przyznania diet dla Radnych Rady Osiedla Ołbin za okres od 1 lipca do 30 września 2024 roku - podjęcie uchwały.
VII. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku podmiotu ubiegającego się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - podjęcie uchwały.
VIII. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku podmiotu ubiegającego się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - podjęcie uchwały.
IX. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku podmiotu ubiegającego się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - podjęcie uchwały.
X. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku podmiotu ubiegającego się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - podjęcie uchwały.
XI. Zapytania radnych.
XII. Wolne wnioski.
XIII. Wnioski dotyczące protokołu poprzedniej sesji i jego przyjęcie.
XIV. Zamknięcie obrad