Zapraszamy mieszkańców na posiedzenie Zarządu Osiedla Tarnogaj, które odbędzie się już w najbliższy poniedziałek (26 września 2022 r.) o godzinie 17.30 w siedzibie Rada i Zarząd Osiedla Tarnogaj ul. Henrykowska 2.
Poniżej przedstawiamy porządek obrad posiedzenia nr 13 Zarządu Osiedla Tarnogaj:
1. Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad;
2. Omówienie spotkania z radnymi miejskimi – pytania do radnych, porządek
spotkania;
3. Informacja do spotkaniu z przedstawicielami Wydziału Nabywania i
Sprzedaży Nieruchomości – odpowiedź na uchwałę Zarządu Osiedla nr 2/22
przesłana pismem nr WNS-SN-III.6840.1997 1166 z dnia 25 lipca 2022 r.
4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii na temat sprzedaży działek przy
ul. Klimasa;
5. Podsumowanie festynu – rozliczenie finansowe;
6. Dofinansowanie zamknięcia sezonu ESK w Parku Tarnogajskim;
7. Zmiany w budżecie ROT na IV kwartał 2022 r. – rekomendacje zarządu;
8. Projekt planu wydatków na 2023 - termin 7 października 2022 r.
9. Wrocławski Budżet Obywatelski – akcje promocyjne, zaangażowanie
zarządu i rady osiedla oraz finansowanie;
10. Opinia w sprawie dzierżawy terenu oznaczonego jako działki nr 4, AM-9,
obręb Tarnogaj – mail ZZM z dnia 30 sierpnia;
11. Zespołu ds. reformy ustroju samorządowych jednostek pomocniczych we
Wrocławiu – rekomendacje zarządu;
12. Wniesienie na sesje ROT następujących uchwał:
− w sprawie aktualizacji zadań społecznych tj. Mikołaj oraz Wigilia;
− w sprawie Zielonego Klina Południa Wrocławia;
13. Konsultacje społeczne dotyczące Planu zrównoważonego rozwoju
publicznego transportu zbiorowego Wrocławia na lata 2023–2027;
14. Zasady składania formularzy ofertowych na dofinansowanie zadań z obszaru
spraw społecznych w 2023 roku – pismo z WCRS
15. Informacja w sprawie Funduszu Osiedlowego edycji 2019-2021;
Strona | 2 z 2
16. Informacja w sprawie Funduszu Osiedlowego edycji 2022-2023;
17. Spotkanie z dyrektorem SP nr 9, odmówienie problemów lokalizacyjnych;
18. Uszkodzenie chodnika na ul. Nyskiej – pismo do ZDiUM;
19. Pismo do Departamentu Edukacji w sprawie planów rozbudowy lub budowy
nowej szkoły związku z planowanym przyrostem mieszkańców o ok. 10 000
osób.
20. Pismo do Biura Zrównoważonej Mobilności z prośbą o zastosowanie
tymczasowego rozwiązania w sprawie utworzenia przystanku autobusowego
przy skrzyżowaniu ulic Nyskiej i al. Armii Krajowej
21. Wolne wnioski;
22. Zamknięcie posiedzenia
2. Omówienie spotkania z radnymi miejskimi – pytania do radnych, porządek
spotkania;
3. Informacja do spotkaniu z przedstawicielami Wydziału Nabywania i
Sprzedaży Nieruchomości – odpowiedź na uchwałę Zarządu Osiedla nr 2/22
przesłana pismem nr WNS-SN-III.6840.1997 1166 z dnia 25 lipca 2022 r.
4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii na temat sprzedaży działek przy
ul. Klimasa;
5. Podsumowanie festynu – rozliczenie finansowe;
6. Dofinansowanie zamknięcia sezonu ESK w Parku Tarnogajskim;
7. Zmiany w budżecie ROT na IV kwartał 2022 r. – rekomendacje zarządu;
8. Projekt planu wydatków na 2023 - termin 7 października 2022 r.
9. Wrocławski Budżet Obywatelski – akcje promocyjne, zaangażowanie
zarządu i rady osiedla oraz finansowanie;
10. Opinia w sprawie dzierżawy terenu oznaczonego jako działki nr 4, AM-9,
obręb Tarnogaj – mail ZZM z dnia 30 sierpnia;
11. Zespołu ds. reformy ustroju samorządowych jednostek pomocniczych we
Wrocławiu – rekomendacje zarządu;
12. Wniesienie na sesje ROT następujących uchwał:
− w sprawie aktualizacji zadań społecznych tj. Mikołaj oraz Wigilia;
− w sprawie Zielonego Klina Południa Wrocławia;
13. Konsultacje społeczne dotyczące Planu zrównoważonego rozwoju
publicznego transportu zbiorowego Wrocławia na lata 2023–2027;
14. Zasady składania formularzy ofertowych na dofinansowanie zadań z obszaru
spraw społecznych w 2023 roku – pismo z WCRS
15. Informacja w sprawie Funduszu Osiedlowego edycji 2019-2021;
Strona | 2 z 2
16. Informacja w sprawie Funduszu Osiedlowego edycji 2022-2023;
17. Spotkanie z dyrektorem SP nr 9, odmówienie problemów lokalizacyjnych;
18. Uszkodzenie chodnika na ul. Nyskiej – pismo do ZDiUM;
19. Pismo do Departamentu Edukacji w sprawie planów rozbudowy lub budowy
nowej szkoły związku z planowanym przyrostem mieszkańców o ok. 10 000
osób.
20. Pismo do Biura Zrównoważonej Mobilności z prośbą o zastosowanie
tymczasowego rozwiązania w sprawie utworzenia przystanku autobusowego
przy skrzyżowaniu ulic Nyskiej i al. Armii Krajowej
21. Wolne wnioski;
22. Zamknięcie posiedzenia