pawlowice

  • 001.png

Kalendarz wydarzeń

XX Sesja Rady Osiedla Przedmieście Oławskie
Odsłon : 301
Utworzył Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Najbliższa sesja Rady Osiedla Przedmieście Oławskie odbędzie się dnia 29 marca 2023 r. o godzinie 18:00 w siedzibie Rady przy ul. Kościuszki 184.
 
 PORZĄDEK OBRAD
I. Otwarcie sesji 
II. Przyjęcie porządku sesji  (głosowanie w tej sprawie).
III. Przyjęcie protokołu XIX sesji RO   (podjęcie uchwały nr   XX/131/23) 
IV. Przyjęcie przyrzeczenia od nowego radnego – Adriana Swobody.
V.    Uzupełnienie składu Zarządu Osiedla - wybór Skarbnika Osiedla  (podjęcie  uchwały nr XX/132/23)
VI. Korekta planu finansowego RO na rok 2023 (podjęcie uchwały nr XX/133/23)
VII. Upoważnienie Zarządu Osiedla do wydawania opinii w trybie pilnym (podjęcie uchwały nr   XX/134/23).
VIII. Przedstawienie składu i tematyki stałych komisji Rady Osiedla.
IX. Zagospodarowanie peronu przystanku autobusowego „Świstackiego” nr 20342 przy ul. Komuny Paryskiej  (podjęcie uchwały nr   XX/135/23).  
X. Omówienie otrzymanych do zaopiniowania MPZP dotyczących:
a) rejonu ulicy Szybkiej
b) ulicy Madalińskiego
XI. Informacja o przebiegu posiedzenia komisji Rady Miejskiej dnia 29.03.br. dot. zapobiegania alkoholizmowi i poprawie bezpieczeństwa na osiedlu.
XII. Wolne wnioski
XIII. Zakończenie obrad.
Miejsce  Wrocław, ul. Kościuszki 184

Osiedle Przedmieście Oławskie
ul. Kościuszki 184
50-437 Wrocław
tel. 502 182 496
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocław Otwarte Dane  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławski Budżet Obywatelski  Graficzny odnośnik do serwisu: Wrocławska Karta Turystyczna

Graficzny odnośnik do serwisu: System Informacji Przestrzennej Wrocławia Graficzny odnośnik do serwisu: Nasz Wrocław

Graficzny odnośnik do serwisu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu  Graficzny odnośnik do serwisu: BIP