Protokół nr XXIII z sesji Rady Osiedla z dnia 28 grudnia 2016r.
1. Opinia ws. budowy boiska w Rędzinie. Załącznik: RO-232/2016
Protokół nr XXII z sesji Rady Osiedla z dnia 14 grudnia 2016r.
1. Omówienie warunków prowadzenie zajęć z jogi w siedzibie RO.
2. Ustalenie harmonogramu pracy RO na rok 2017.
3. Przedłużenie konsultacji dotyczących projektu przebudowy ul. Osobowickiej.
Protokół nr 13/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 14 grudnia 2016r.
1. Nie przedstawiono zaplanowanego sprawozdania finansowego z powodu niewydatkowania środków w przewidzianym terminie.
Protokół nr XXI z sesji Rady Osiedla z dnia 16 listopada 2016r.
1. Przesunięcie środków w paragrafach klasyfikacji finansowej osiedla. (uchwała XXI/58/16)
2. Omówienie projektu przebudowy ul. Osobowickiej.
3. Strefa 30 na terenie Rędzina. (uchwała XXI/59/16) załącznik
4. Obszary dla nasadzeń zastępczych na terenie Rędzina. (uchwała XXI/60/16) załącznik
5. Rozpatrzenie kwestii rozbudowy szkoły nr 21.
Protokół nr 12/16 z posiedzenia Zarządu z dnia 16 listopada 2016r.
1. Propozycja przesunięcia środków w paragrafach klasyfikacji finansowej osiedla.
Protokół nr XX z sesji Rady Osiedla z dnia 12 października 2016r.
1. Przedstawienie sprawozdania finansowego za III kwartał br.
2. Przyjęcia sprawozdania z realizacji imprezy pn. X Osobowicka Ósemka i Piknik Rodzinny
(uchwała XX/55/16) Załącznik
3. Przyjęcie przesunięcia środków na opłatę energii elektrycznej (uchwała XX/56/16)
4. Przyjęcie projektu wniosku o dofinansowanie imprezy planowanej na rok 2017. (uchwała XX/57/16) Załącznik
5. Podjęcie kwestii zanieczyszczenia powietrza przez piece c.o.
Protokół nr 11/16 z posiedzenia Zarządu z dnia 12 października 2016r.
1. Sprawozdanie finansowe za III kwartał br. (uchwała 7/16) Załącznik
2. Omówienie projektu sprawozdania z wykonania zadania społecznego.
3. Omówienie przeniesienia środków w paragrafach klasyfikacji finansowej osiedla.
4. Przedstawienie wydatków w październiku w związku z realizacją imprezy i opłatami za media.
Protokół nr XIX z sesji Rady Osiedla z dnia 14 września 2016r.
1. Przesunięcia kwot w paragrafach klasyfikacji finansowej osiedla (uchwała XIX/53/16)
2. Opinia ws. karty nieruchomości gruntowej przy ul. Ostrowskiej (uchwała XIX54/16) Załącznik
3. Informacja ws. wniosków do WCRS na rok 2017.
4. Spotkanie z przewodniczącą Rady Rodziców z SP nr 21. Załącznik
5. Uzupełnienie harmonogramu dyżurów radnego.
6. WBO - promocja.
Protokół nr 10/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 14 września 2016r.
1. Przedstawienie propozycji zmian w paragrafach klasyfikacji finansowej osiedla.
2. Przedstawienie karty nieruchomości gruntowej.
Protokół nr 9/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 22 sierpnia 2016r.
1. Przyjęcie projektu planu wydatków Osiedla na rok 2017. (uchwała 6/16) załącznik
2. Przedstawienie wniosków do WCRS ws. podpisania umów z podmiotami. załącznik
Protokół nr XVIII z sesji Rady Osiedla z dnia 17 sierpnia 2016r.
1. Poprawione sprawozdanie finansowe za II kwartał br.
2. Przesunięcia kwot w paragrafach klasyfikacji finansowej Osiedla. (uchwała XVIII/52/16)
3. Informacja Przewodniczącego Zarządu Osiedla o wnioskach do WCRS ws. podpisania umów.
4. Dyskusja na temat kwestii organizacyjnych dotyczących zbliżającej się imprezy.
Protokół nr 8/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 17 sierpnia 2016r.
1. Sprawozdanie finansowe za II kwartał br. Uchwała nr 5/16 zmieniająca uchwałę nr 4/16.
2. Propozycja przesunięć kwot w paragrafach klasyfikacji finansowej
3. Informacja o konieczności złożenia wniosków do WCRS
Protokół nr 7/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 13 lipca 2016r.
1. Bilans finansowy za II kwartał br. (uchwała 4/16)
2. Informacja o potrzebie przyjęcia środków z WCRS.
3. Informacja o zmianach w sposobie odbioru śmieci w roku 2017.
4. Informacja o projekcie przebudowy ul. Osobowickiej.
Protokół nr XVII z sesji Rady Osiedla z dnia 15 czerwca 2016r.
1. Przyjęcie wniosku Kart Zadań Inwestycyjnych na rok 2017 (uchwała XVII/49/16) załącznik
2. Przyjęcie wniosku do Prezydenta Miasta ws. wydzielenia środków na inwestycje w osiedlach. (uchwała XVII/50/16)
3. Przyjęcie wniosku do WIM ws. budowy przejścia dla pieszych przy pl. Wyzwolenia (uchwała XVII/51/16)
4. Omówienie projekty wsparcia Fundacji Hobbit w celu pozyskania środków na zagospodarowanie II Zatoki.
5. Omówienie problemów z zadaniem "X Osobowicka Ósemka i Piknik Rodzinny"
6. Omówienie problemu dojazdu do rzeki Widawa przez Las Rędziński.
Protokół nr 6/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 15 czerwca 2016r.
1. Przejście dla pieszych przy pl. Wyzwolenia.
2. Karty Zadań Inwestycyjnych.
3. Koszenie wału na odcinku Osobowice.
4. Budowa nawierzchni na koronie wału w Rędzinie.
5. Omówienie zmian w systemie odbioru śmieci w roku 2017.
Protokół nr XVI z sesji Rady Osiedla z dnia 11 maja 2016r.
1. Omówienie zawodów wędkarskich.
2. Omówienie serii podpaleń kubłów na śmieci.
3. Informacja o braku strażnika osiedlowego.
4. Informacja o nieobecności straży miejskiej i policji na dyżurach radnego.
Protokół nr 5/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 11 maja 2016r.
1. Omówienie problemu kontenerów na śmieci przy pl. Wyzwolenia.
2. Omówienie problemu podwórza przy posesji pl. Wyzwolenia 3.
Protokół nr XV z sesji Rady Osiedla z dnia 13 kwietnia 2016r.
1. Informacja ws. realizacji planu finansowego osiedla w I kwartale br.
2. Omówienie koncepcji budowy progów spowalniających w ramach inwestycji MPWiK.
Protokół nr 4/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 13 kwietnia 2016r.
1. Bilans wydatków osiedla w I kwartale br.
Załączniki: uchwała 3/16, sprawozdanie z wykonania budżetu osiedla za I kwartał br.
Protokół nr XIV z sesji Rady Osiedla z dnia 16 marca 2016r.
1. Spotkanie z przedstawicielami ZSP nr 5.
2. Wydanie opinii ws. przedłużenia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (uchwała XIV/47/16) załącznik
3. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały ws. diet. (uchwała XIV/48/16)
4. Uzupełnienie listy dyżurów radnego.
5. Omówienie organizacji zawodów wędkarskich.
6. Omówienie prośby wniesionej przez panią Krystynę Wilczyńską.
7. Wolne wnioski - Przedstawienie ustaleń z prezesem ROD
Protokół nr 3/16 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 16 marca 2016r.
1. Przedstawienie wniosku o przedłużenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
2. Propozycja zmiany uchwały dotyczącej diet.
Protokół nr XIII z sesji Rady Osiedla z dnia 3 lutego 2016r.
1. Sprawozdanie z działalności osiedla za rok 2015 (uchwała XIII/40/16) - załącznik
2. Przyjęcie planu finansowego na rok 2016 (uchwała XIII/41/16) - załącznik
3. Podział diet na miesięczne kwoty (uchwała XIII/42/16)
4. Wniosek o podpisanie umowy na druk biuletynu osiedlowego (uchwała XIII/43/16) - załącznik
5. Opinia dla WIM ws. sygnalizacji świetlnej w obrębie mostu Milenijnego (uchwała XIII/44/16) - załącznik
6. Opinia ws. przedłużenia zezwolenia na sprzedaż alkoholu (uchwała XIII/45/16) - załącznik
7. Ustalenie harmonogramów dyżurów radnego, posiedzeń zarządu i sesji rady - harmonogramy
8. Ustalenie odpowiedzi na wniosek Rady Rodziców SP nr 21
9. Wniosek ws. zmian w sygnalizacji świetlnej w obrębie mostu Osobowickiego (uchwała XIII/46/16) - załącznik
Protokół nr 2 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 3 lutego 2016r.
1. Omówienie sprawozdania z działalności osiedla za rok 2015.
2. Omówienie planu finansowego osiedla na rok 2016.
3. Przedstawienie projektu wniosku o podpisanie umowy na druk biuletynu.
4. Przedstawienie projektu wniosku o sporządzenie aneksu do umowy z Miejską Biblioteką Publiczną. WNIOSEK
Protokół nr XII z sesji Rady Osiedla z dnia 13 stycznia 2016r.
1. Przedstawienie sprawozdania z wydatków osiedla za IV kwartał 2015 r.
2. Przyjęcie sprawozdania finansowego za rok 2015. (uchwała XII/37/16) - załącznik
3. Przyjęcie aktualizacji wniosku o dofinansowanie. (uchwała XII/38/16) - załącznik
4. Przyjęcie wniosku o wygaszenia mandatu radnego. (uchwała XII/39/16) - załącznik
5. Omówienie propozycji wsparcia inicjatywy na rzecz rozwoju łucznictwa tradycyjnego.
Protokół nr 1 z posiedzenia Zarządu Osiedla z dnia 13 stycznia 2016r.
1. Sprawozdanie finansowe za IV kwartał 2015r. (uchwała 1/16) - załącznik
2. Sprawozdanie finansowe za rok 2015. (uchwała 2/16) - załącznik